全名Kesha Rose Sebert
這首TiK ToK(跑趴滴答)可是全美暢銷曲喔!

節奏感有點醉感,歌詞蠻衝的,MV超跳TONE情節配上凱莎的麻辣風格,一整個很搭

不愧是迅速竄紅的惡女!

 

Wake up in the morning feeling like P Diddy (Hey, what up girl?) 
一早醒來,感覺像吹牛老爹   (怎麼了女孩?)

Put my glasses on, I'm out the door - I'm gonna hit this city (Lets go
戴上了我的眼鏡  我要開門出去   要去震撼這城市   (走~)

Before I leave, brush my teeth with a bottle of Jack
在離去之前  用瓶Jack Daniells(酒)刷牙   

Cause when I leave for the night, I ain't coming back 
因為,當我為了這晚前去  我不再回來

I'm talking - pedicure on our toes, toes  
我正談話- 對我們的腳趾,腳趾做足部治療

Trying on all our clothes, clothes 
試穿所有我們的衣服衣服

Boys blowing up our phones, phones 
男孩們讓我們的電話,電話爆炸

Drop-toping, playing our favorite CDs 
??    玩我們 最喜愛的 音樂
"Drop-topping" refers to dropping the top of your convertible and folding it down into your trunk. It is usually synchronized with loud, bass-heavy music and large, shiny rims.

Pulling up to the parties 
停下車來進入趴踢

Trying to get a little bit tipsy 
試著喝到有些微醺~

[CHORUS]
Dont stop, make it pop
不要停,趕上流行

DJ, blow my speakers up 
DJ,炸掉我的喇叭

Tonight, I'm a fight
今晚,我是個鬥士

Til we see the sunlight
直到我們看到曙

Tick tock, on the clock  
滴答~ 在鐘上

But the party don’t stop, no
但派對停不下,不

Woah-oh oh oh
哇嗚

Woah-oh oh oh
哇嗚

Verse 2
Ain't got a care in world, but got plenty of beer 
在這世界得不到關心 , 但能得到足夠的啤酒

Ain't got no money in my pocket, but I'm already here
錢不在我口袋 , 但我早在這裡

Now, the dudes are lining up cause they hear we got swagger
現在花花公子正在排隊,因為他們聽見我們神氣活現

But we kick em to the curb unless they look like Mick Jagger 
但我們踢走他們到邊邊,除非他們看起來像Mick Jagger

I'm talking about 
這就我所說的

Errybody getting crunk, crunk
大家一起來crunkcrunk

Boys trying to touch my junk, junk
男孩試著要接觸我廢物 廢話

Gonna smack him if he getting too drunk, drunk
想去聞聞他  如果他喝得太

Now, now - we goin til they kick us out, out
現在,現在 - 我們去  直到他們踢我們出去,出去

Or the police shut us down, down
或警察叫我們安靜

Police shut us down, down
警察叫我們閉上嘴

Po-po shut us down  
叫我們閉上嘴

arrow
arrow
    全站熱搜

    旅途上的牧羊人 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()