close

Ella Fitzgerald(艾拉費茲傑羅),所有聽爵士樂的朋友一定推薦的女聲。

這首I love Paris可是姑姑剛開始接觸爵士樂的入門曲目之一,很有味道的

聽完很想買機票去巴黎~哈哈

I Love Paris
Lyrics:Cole Porter
Music:Cole Porter

Every time I look down on this timeless town
每次我往下望這匆忙的城市

Will the blue or gray be her skies?
她的天空將會是藍色或灰色嗎?

Will the loud be her cheers ? or
她的微笑將會是喧囂的?或是

Will the soft be her tears?
這份柔軟是否將成為她的眼淚?

More and more do i realize, that
我對她了解得越來越多,然後

I love Paris in the spring time
我愛巴黎,在爛漫春天的時節

I love Paris in the fall
我愛巴黎,秋季颯爽的時分

I love Paris in winter when it drizzles
我愛巴黎,在那陰雨綿綿的冬日裡

I love Paris in the summer when it sizzles
我愛巴黎,在那悶熱到不行的炎夏中

I love Paris every moment
我愛巴黎,在每個時刻

Every moment of the year
一年中的每個時刻

I love Paris, why oh why do I love Paris
我愛巴黎 為什麼?為什麼我會愛巴黎?

Because my love is near
因為我的愛就在身邊~

 




arrow
arrow
    全站熱搜

    旅途上的牧羊人 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()